Un nimeni celebru !: De ce nu am sonor pe you tube

Vocaltrance radio

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Daca va deranjeaza apasati STOP

marți, 29 septembrie 2009

De ce nu am sonor pe you tube



Uups, nu mai am sonor pe youtube, de fapt pe net, pe nici un browser si nici sunete de sistem .... :(( nici pe messenger.Toate player-ele pe care le am instalate merg normal, ce ma fac.....?
Asta am patit aseara si, ca tot omul, am dat un search pe google sa elucidez problema. Tot felul de sfaturi, care mai de care, ba e adobe flash player, ba nu stiu ce setari pe la sunet, baca s-au pierdut niscavai registrii si cate-n luna si in stele.In toata nebunia de solutii, am gasit un sfat care parea logic,cel putin la cat ma pricep eu, drept pentru care l-am urmat si am scapat de problema.Asa ca m-am gandit sa scriu cum sta treaba, poate ajut pe cineva care are aeasta problema.
Mai intai trebuie sa va spun ca eu am instalat K-Lite Codec Pack, sfatul era ca orice codec ai instalat pe PC sa-l dezinstalezi si sa instalezi K-Lite Codec Pack,
apoi mergi la adresa C:\Program Files\K-Lite Codec Pack\Tools\CodecTweakTool , pui o bifa la Fix broken sound dai next si gata merge. Mie mi s-a parut super simplu, luand in considerare cat de enervanta era situatia.
Sper sa nu o patiti ca mine!




>

free counters

Postari recente :

----------------------------------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us