Un nimeni celebru !: inca un banc care mi-a plcut foarte tare

Vocaltrance radio

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Daca va deranjeaza apasati STOP

duminică, 22 februarie 2009

inca un banc care mi-a plcut foarte tare

Ion si Maria fac nunta. Ion mare smecker, Maria - inocenta si prostuta. In noaptea nuntii, Ion isi da bracinarii jos.
Maria (dupa cum ziceam, inocenta):
− Ce-i aia?
Ion:
− Pai Marie, numa io am asa ceva, nime' pe lume nu mai are
Peste cateva zile...
Maria:
Ioane, l-am vazut pe Gheorghe la cosit cand s-o dus dupa tufa si si-o dat izmenele jos. Sa stii ca are si el!
Ion:
− Apai fa Marie, Gheorghe-i cel mai bun preten al meu, io aveam doua ... si i-am dat si lui una.
Maria:
− Prost mai esti ma! Da' de ce nu ti-ai oprit-o tie pa aia mare?

>

free counters

Postari recente :

----------------------------------------------------------

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us